Въпроси и отговори

Често задавани въпроси

Тук може да намерите отговорите на някои от най - често задаваните въпроси. Ако все пак не откриете отговора, който Ви интересува, не се колебайте да се свържете с нас чрез формата ни за обратна връзка в раздел "Магазини" или чрез някой от посочените телефони.

1. Как да поръчам?

* Можете да направите поръчка като изберете продукти от страницата и ги добавите в кошницата. Регистрирайте се (или влезте с потребителското си име и парола, ако сте вече регистриран клиент) или направете своята поръчка без да се регистрирате в сайта ни. Въведете всички данни за контакт и ги проверете, за да се уверите, че всички данни са верни. В полето "Коментар", може да запишете текст към картичката(ако сте поръчали такава) или друго специфично Ваше желание и ние ще направим всичко възможно да го удовлетворим.
След успешно извършена поръчка, ще потвърдим вашата покупка чрез телефонно обаждане.

2. Къде извършвате доставки?

* Онлайн магазин Лилия изпълнява поръчки на територията на град София, Пловдив, Варна, Бургас и на територията на цяла България!

Доставките в рамките на София се изпълняват от лични куриери на магазина, което Ви гарантира точност, коректност и перфектно качество на доставения продукт.

Доставката за друг град се извършва с куриерска фирма.

3. Колко ще ми струва доставката?

* Онлайн магазин Лилия извършва безплатна доставка на всички онлайн поръчки, над 20 лв, на територията на град София! За поръчки под 20 лв. доставката е 10 лв. в рамките на София.

Доставката за останалата част от страната е спрямо тарифите на куриерската фирма.

4. Как мога да проверя статуса на моята поръчка?

* Вие можете да проследявате статуса на Вашата поръчка, само ако сте регистриран потребител на онлайн магазин за цветя lilia.bg. Необходимо е да влезете в профила си, посредством потребителско име и парола, и в менюто "Поръчки" от Вашия потребителски профил имате достъп до информацията за всяка една поръчка, която сте направили като регистриран потребител. Съществуват пет вида статус на Вашата поръчка:

1. Чакаща поръчка - поръчката Ви е направена успешно и се очаква свързване с Вас(по телефона) за нейното потвърждение.
2. Потвърдена поръчка - поръчката Ви е направена успешно и след това сме се свързали с Вас за потвърждение.
3. Платена поръчка - поръчката Ви е направена успешно, след това сме се свързали с Вас за потвърждение и сме получили плащането(с изключение на случаите, в които сте избрали метод за плащане "При доставка"). След този етап може да сте сигурни, че нашият екип от професионалисти се заема веднага с перфектното изпълнение на поръчката Ви.
4. Изпратена поръчка - Вашата поръчка е изпратена и заедно сме направили денят на Ваш близък или познат прекрасен.
5. Отказана поръчка - поръчката Ви е отказана успешно(за повече информация, прочетете пълния текст в раздел "Общи условия")

Продукти

Меню